۵۸۸
تعداد بازدید: ۵۲۲
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در پیامی رحلت سرباز فداکار و گمنام امام عصر (عج) حجت الاسلام جواد علی اکبریان را تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در پیامی رحلت سرباز فداکار و گمنام امام عصر (عج) حجت الاسلام جواد علی اکبریان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
و من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه
درگذشت یار و همراه و برادر عزیزم حجت الاسلام جواد علی اکبریان طاب ثراه حادثه ای تلخ و دردناک است. او پس از یک عمر مجاهدت و تلاش صادقانه برای اسلام، ایران و انقلاب اسلامی امروز به جوار رحمت الهی کوچ کرد. ما مانده ایم و یک جهان خاطره از آن همه رشادت و خلوص و ایثار. (عاش سعیدا و مات سعیدا)


مصیبت جانکاه رحلت این سرباز فداکار و گمنام امام عصر (عج) را به همسر و فرزندان و بستگان گرامیش ، خانواده بزرگ دانش آموختگان مدرسه حقانی، دوستان و همکاران او در قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، وزارت بازرگانی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بویژه به محضر مقام معظم رهبری صمیمانه تسلیت می گویم.


ازخداوند رحمان و رحیم علو درجات و حشر با اولیاء گرامی و اساتید شهیدش، شهیدان بهشتی و قدوسی و صبر و اجر و سعادت برای همه بازماندگان آن عزیز طلب می کنم .


مصطفی پورمحمدی