۵۹۲
تعداد بازدید: ۳۷۳
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جامعه روحانیت مبارز در پیامی ضمن تاکید بر پیروزی نهایی جبهه مقاومت شهادت مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور،شجاع و بصیر حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

جامعه روحانیت مبارز در پیامی ضمن تاکید بر پیروزی نهایی جبهه مقاومت شهادت مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور،شجاع و بصیر حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین،

انالله واناالیه راجعون،

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون.

شهادت سیدعزیز مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور،شجاع و بصیر حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌العالی ) رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بی تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات و فلاح ملل اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.به روان پاک این شهیدعزیز و همه ی شهدای والامقام بویژه شهدای لبنان مظلوم و غزه عزیز درود میفرستیم و برای جانبازان این عملیات جنایتکارانه شفای عاجل را از خداوند متعال خواهانیم.

جامعه روحانیت مبارز

۷ مهر ۱۴۰۳

آخرین اخبار
پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به حجت الاسلام پورمحمدی

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به حجت الاسلام پورمحمدی

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی خطاب حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی درگذشت پدر همسر گرامی ایشان را تسلیت گفت.