۹۲
تعداد بازدید: ۱۰۴۸۸
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
به اطلاع می‏رساند با توجه به محدودیت قانونی انتقال دو تن از نامزدهای بزرگوار انتخابات مجلس خبرگان رهبری به دیگر استان‏ها، بدین‏وسیله جامعه روحانیت مبارز حضرت آیت‏الله سیدهاشم حمیدی و حضرت آیت‏الله محمدعلی تسخیری دو تن از اعضای شورای مرکزی روحانیت مبارز را به‏عنوان نامزدهای مورد حمایت خود به فهرست قبلی منتشر شده برای حوزه انتخابی استان تهران اضافه می‏نماید.

                                                               بسمه تعالی

مردم عزیز، سرافزار و شریف استان تهران

 

سلام علیکم

به اطلاع می‏رساند با توجه به محدودیت قانونی انتقال دو تن از نامزدهای بزرگوار انتخابات مجلس خبرگان رهبری به دیگر استان‏ها، بدین‏وسیله جامعه روحانیت مبارز حضرت آیت‏الله سیدهاشم حمیدی و حضرت آیت‏الله محمدعلی تسخیری دو تن از اعضای شورای مرکزی روحانیت مبارز را به‏عنوان نامزدهای مورد حمایت خود به فهرست قبلی منتشر شده  برای حوزه انتخابی استان تهران اضافه می‏نماید.

          انشاءالله با حضور هوشمندانه و گسترده شما خوبان تاریخ‏ساز، شاهد انتخاباتی با شکوه و منتخبینی صالح و شایسته باشیم. بعونه و فضله

 

جامعه روحانیت مبارز

1394/11/28

انتشار یافته: ۱
در حال بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
18 نفر؟ آیا درقبال اضافه شدن این دونفر کسی ازلیست قبلی حذف نمیشود؟
آخرین اخبار
جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات افتخارآمیز وعده صادق بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه روحانیت مبارز در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق که در پاسخ به شرارت‌ها و ماجراجویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی به‌ویژه در به شهادت رساندن جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق انجام شد؛ بیانیه‌ای صادر کرد.