۲۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۱۴
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
جامعه روحانیت مبارز در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان طی پیامی ضمن تشکر از جامعه بزرگ و پرتلاش درمانی و بهداشتی و محبت همه آحاد مردم در دستگیری از نیازمندان بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از فرصت گرانقدر ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

متن پیام جامعه روحانیت مبارز به این شرح است:

پیام همدلانه جامعه روحانیت مبارز در آستانه ماه مبارک رمضان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ماه خدا ، ماه خوبی ، ماه پاکی ، ماه محبت و نیکی و ماه سلام وسلامت فرارسید اما متفاوت از رمضان های پیشین.

حوادث چند ماه گذشته و بیماری فراگیر کرونا ، بسیاری از معادلات و محاسبات را تغییر داده و مخاطرات زیادی بوجود آورده است.

عواقب و پیامدهای این  بحران ، فراوان و متفاوت است اما یک سنخ نیازها را برجسته کرده است. نیاز به ایمان و امید، نیاز به همدوستی ، همیاری وهمدلی، و نیاز به معنویت ناب .

ماه رمضان میدان رزمایش برای جبران این کاستی ها است. پس بیائیم رمضان امسال را متفاوت از دیگر رمضانها آغاز کنیم.

با لطف و عنایت خداوند منان ، ما جلوه های بسیار زیبای ایثار، توکل ، راز ونیاز ، محبت به همنوع ودستگیری از نیازمندان را در جای جای این سرزمین الهی مشاهده میکنیم که وظیفه داریم از همه مردم شریف و متدین ایران اسلامی قدردان باشیم و به وجود آنان مباهات کنیم.

 و اینک چند یادآوری همدلانه :

  1. جامعه بزرگ وپرتلاش درمانی وبهداشتی بسیار ایثارگرانه و مسؤولیت شناسانه نقش انسانی خود را ایفا نموده است. ما برای قدردانی از این جهاد عظیم و به شکرانه این نعمت بزرگ دستورالعملهای بهداشتی را دقیقاً اجرا و آنان را در انجام صحیح  و کامل این رسالت همراهی کنیم و صفحات روشنی از همبستگی اجتماعی و رفتار هماهنگ وثمربخش مدنی را به اثبات برسانیم.
  2. هرچند امسال از مجالس انس و قرائت قرآن و دعا محرومیم اما چه نیکو وزیبا که همه خانه هایمان را عبادتگاه وکانون معنویت و راز و نیاز کنیم.
  3. روحانیت بزرگوار و خدوم که تلاشهای آنان کاملاً آشکار و موجب سپاس است، مساجد و مراکز دینی و تبلیغی را با رعایت اصول بهداشتی ، مرکز مدیریت مراقبتهای بهداشتی و رسیدگی به مشکلات و نیاز های ساکنان منطقه و محله خود قرار دهند.
  4. جوانان عزیز و مؤمن که در میدان خدمات اجتماعی بسیار خوش درخشیدند، این حضور مؤمنانه را قدر بدانند و در ماه مبارک رمضان با اخلاص و نیت الهی برتلاش خود بیافزایند و همگان را به این عبادت ناب و خالص دعوت کنند.
  5. فرهنگ مواساه وتعاون و خیرخواهی و دستگیری از دردمندان و نیازمندان، یکی از جلوه های برجسته سبک زندگی متعالی اسلامی است که خوشبختانه در جامعه ما جایگاهی ویژه دارد.مؤکداً توصیه می کنیم افراد متمکن، برخوردار و توانمند مالی از این فرصت کمال استفاده را ببرند و از دریای پرگهر خیر وکمک و نیکوئی توشه جاودانه برگیرند.

جامعه روحانیت مبارز ، با سپاس بیکران از الطاف پیوسته  خداوند و با تقدیر از مردم شریف ایران و همه  نیکان بخصوص سنگربانان  سلامت، خادمان ملت ،  نیروهای مسلح،  جوانان  عزیز و علماء و مراجع بزرگوار و رهبر معظم ، امید فراوان دارد رمضان امسال و روزها و ماه های آینده از  لحظات  روشن ، تاریخی و ماندگار مردمان  فهیم و عزیز این سرزمین در تاریخ شکوهمندش باشد.

آمین یا رب العالمین

 

جامعه روحانیت مبارز

                                                                                                                                                4/2/1399

 

آخرین اخبار
پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

پیام تسلیت دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور خطاب به منوچهر متکی

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت مادر همسر دکتر منوچهر متکی را تسلیت گفت.