۸۸
تعداد بازدید: ۹۲۸۳
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
حجت الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ها درصدد ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هستند و فکر کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات را در سر می پرورانند، گفت: مطمئنا مردم در انتخابات پیش روی اسفند ماه حضور حداکثری و باشکوهی خواهند داشت.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خود آقای هاشمی با گذر از فیلتر همین شورای نگهبان رئیس مجلس و رییس جمهور شدند چگونه شورای نگهبان در آن زمان خوب عمل کرده و اکنون نه؟

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مهرآباد و ایجاد هجمه علیه شورای نگهبان اظهار کرد: من واقعا از اظهارات آقای هاشمی در سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور همزمان با یوم الله 12 بهمن تعجب کردم.

وی با بیان اینکه خود آقای هاشمی رفسنجانی از فیلتر همین شورای نگهبان عبور کرده و رئیس مجلس شدند و ریاست جمهوری را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: جای تعجب و سوال است که چگونه می شود شورای نگهبان در آن زمان خوب عمل کرده باشد و اکنون نه؟ با وجود آنکه شاهدیم هیچ تغییری در شورای نگهبان از آن زمان تا کنون ایجاد نشده و مواضع آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز تغییری نکرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همان قانون که در گذشته آقای هاشمی را تایید کرده امروز هم حاکم است و تفاوتی نداشته، تصریح کرد: ما نگران این هستیم که برخلاف فتنه 88 که بعد از انتخابات رخ داد، این بار برنامه ریزی عده ای برای ایجاد فتنه در زمان قبل از انتخابات باشد که در صورت بروز، یقینا این فتنه با حضور و قاطعیت مردم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه برخی ها درصدد ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هستند و فکر کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات را در سر می پرورانند، گفت: مطمئنا مردم در انتخابات پیش روی اسفند ماه حضور حداکثری و باشکوهی خواهند داشت.  

همچنین ایسنا نوشت: احمد سالک در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تشکر از دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان به دلیل اعمال قانون گفت: به ویژه از آیت الله جنتی تشکر می‌کنم که مظلوم انقلاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: در سال های اخیر شاهد رشد روزافزون آسیب های فرهنگی در کشور بوده ایم همچنین بیکاری تحصیلکرده ها و مشکلات معیشتی بازنشستگان و جانبازان از معضلات مهمی است که باید به آن رسیدگی کرد.

انتشار یافته: ۱
در حال بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
حاج شیخ حسن خمینی باید تایید شود